≡ Menu
Úvodní strana » Klientské centrum
KC_Login
Adresa klientského centra: https://ddmstrakonice.iddm.cz
Pro koho je klientské centrum určeno:
  • pro rodiče a zákonné zástupce
  • pro účastníky aktivit v DDM Strakonice
  • responzivní pro mobilní telefon, tablet i PC
Výhody klientského centra:
  • online přihlášky na kroužky, tábory, akce
  • obsazenost aktivit, volná místa
  • filtrování nabídky podle místa či dne konání, filtrování dle zaměření
  • zadávat a měnit osobní údaje účastníků
  • sledovat stav zpracování přihlášek
  • kontrolovat platby či nezaplacené položky
  • pohodlně platit přes QR kód
  • stahovat potřebné dokumenty (přihláška, pokyny, atd...)
Postup registrace do klientského centra:
Po otevření stránky https://ddmstrakonice.iddm.cz  se zobrazí:
Přihlášení / Nový účet/ Zapomenuté heslo/
Pro prvotní přihlášení je nutné vyplnit kolonky ve sloupečku „Nový účet“ :
  • e-mailovou adresu/heslo/znovu heslo pro kontrolu/jméno/příjmení
  • Po vyplnění údajů klikněte na tlačítko „registrovat se“.
  • V tuto Vám měla přijde na váš e-mail automaticky vygenerovaná zpráva (e-mail) s potvrzením registrace. Pro správné zakončení registrace je potřeba kliknout na odkaz uvedený v e-mailu. Tento mechanizmus slouží k ověření vlastnictví vaší e-mailové adresy.
Poté je možné se PŘIHLÁSIT = vyplníme dvě kolonky: 
  • e-mail
  • heslo, které jste zadali v „registraci“.
REGISTRACE DO KLIENTSKÉHO CENTRA V PŘÍPADĚ, ŽE JE ÚČASTNÍK JIŽ EVIDOVÁN
Pokud se do klientského centra pomocí výše uvedeného postupu zaregistruje účastník, který již má v našem DDM záznam v adresáři členů, jsou k jeho účtu po přihlášení automaticky připojeni všichni účastníci, kteří mají v databázi shodnou e-mailovou adresu. Dále je postup stejný.
 
INFORMACE O ÚČASTNÍCÍCH
Po úspěšném přihlášení ke klientskému účtu se na úvodní stránce zobrazí uživateli přehled všech účastníků, které má již se svým účtem svázané (u nových registrací tady nebude nic). Kdykoli po kliknutí na položku nabídky Účastníci se zobrazí přehled účastníků, jejich přihlášek, stavu přihlášek a plateb.
 
ZADÁVÁNÍ NOVÉHO ÚČASTNÍKA
  • Po přihlášení se zobrazí stránka s názvem ÚČASTNÍCI. Na této stránce lze zakládat nové účastníky 
  • a následně založené účastníky upravovat, sledovat stav přihlášek na kroužky / akce / tábory a jejich úhrady.
Postup založení nového účastníka:
Klikněte na tlačítko s nápisem „nový účastník“. Zde je potřeba vyplnit osobní a kontaktní údaje nového účastníka. Položky označené hvězdičko jsou povinné. E-mail se vyplní automaticky (je to ten samý, který jste vyplnili v „Registraci“ a tedy ten, pod kterým jste se do klientského centra přihlásili). Pokud máte vyplněny všechny informace o novém účastníkovi, klikněte na tlačítko „přidat účastníka“. Zobrazí se znovu stránka ÚČASTNÍCI a zelený proužek s informací, že účastník byl úspěšně založen. Takto je možné zakládat neomezený počet účastníků.

KC_Login3.jpg
 
OPRAVA ÚDAJŮ JIŽ REGISTROVANÝCH ÚČASTNÍKŮ
Po kliknutí na položku Účastníci se zobrazí seznam všech účastníků, kteří jsou svázáni s vaším klientským účtem. U každého účastníka je možné kliknutím na tlačítko „upravit účastníka“ otevřít kartu účastníka a upravit zadané údaje. Tímto způsobem lze přímo v databázi DDM editovat kontakty, bydliště apod. a udržovat tak údaje stále aktuální bez nutnosti navštěvovat pracoviště DDM.
 
PŘIHLAŠOVÁNÍ NA KROUŽEK, AKCI NEBO TÁBOR
Založené účastníky lze přihlašovat na kroužky velice jednoduše. V levém sloupci menu klikněte na KROUŽKY(obrázek hvězdička). Zobrazí se výpis kroužků. V pravé části lze tyto kroužky filtrovat podle zaměření, dnů konání a místa konání. Klikněte na kroužek, na který chcete jednoho či více účastníků přihlásit. Zobrazí se popis kroužku a jeho základní informace. Pod těmito informacemi se zobrazí „Koho chci přihlásit“ – tedy všichni mnou zadaní účastníci. Vyberte, koho chcete přihlásit.
Je možné, že u někoho se zobrazí věta „Věk účastníka nesplňuje podmínky přihlášení“ – tedy tento účastník je buď moc mladý nebo moc starý na daný kroužek. Pokud účastník podmínky pro přihlášení do kroužku splňuje, zobrazí se pod ním věta „Účastníka můžete přihlásit“. Vyberte tedy toho, koho chcete přihlásit a klikněte na tlačítko „přihlásit účastníka“. V dalším kroku vyberte předpis k platbě, odchod domů s doprovodem či samostatně (zobrazuje se pouze u mladších 18 let), věkovou skupinu, případně poznámku a je nutné zaškrtnout „Souhlasím s podmínkami“. Poté klikněte na tlačítko „přihlásit účastníka“. V tuto chvíli se přihláška odeslala a čeká na schválení. Na e-mail vám přijde informace o zpracování přihlášky. Jedná se o nezávaznou přihlášku!
Je možné přihlásit i účastníka, u kterého vidíme větu „Věk účastníka nesplňuje podmínky přihlášení“, neboť se jedná o nezávazné přihlášení. Je poté na posouzení pracovníka DDM, zda takového účastníka povolí a řádně přihlásí!

Po schválení vaší přihlášky, vám přijde na vámi zadaný email, zpráva o platbě za kroužek včetně variabilního symbolu.
!!!! pozor pokud přihlašujete více účastníků, je nutné tyto platby provádět jednotlivě podle přidělených variabilních symbolů - nebylo by možné platba párovat a vaše platba byla evidována jako neuhrazená!!!!!!
 
ODHLÁŠENÍ ÚČASTNÍKA z kroužku / akce
Pro odhlášení účastníka z kteréhokoliv kroužku / akce / tábora je potřeba kontaktovat DDM a odhlášku provede pracovník DDM. V klientském centru odhlašovat nelze.
 
NASTAVENÍ
Vyberte poslední políčko v levém sloupci – NASTAVENÍ (obrázek ozubená kolečka). Zde je možné změnit své osobní údaje (jméno a příjmení) a heslo. Jakoukoliv změnu je potřeba potvrdit kliknutím na tlačítko „uložit“.
 
ODHLÁŠENÍ Z KLIENTSKÉHO CENTRA
Z klientského centra se odhlásíte kliknutím na ikonu vpravo nahoře.